Hörselproppar på bio

Utan att just nu gå in på vilken film jag såg vill jag kommentera min upplevelse.
Det är inte underligt att hörselskadorna (bl.a. tinitus) ökar. Jag tycker det är läskigt vilken hög volym man anser att det behövs för att publiken ska få en upplevelse.
Reklamfilmerna var faktiskt värst. Jag är förvånad att det överhuvudtaget förekommer reklam på bio. De flesta av oss försöker sappa bort den från våra tv-upplevelser, det kan vi inte göra på bioin men vi tittar knappast mer uppmärksamt. Det var fler än en som skrek sig hes när han försökte konversera före filmen.
Nästa gång ska jag ta med mig hörselproppar.

Kommentarer
Postat av: LouisaErika

Använder alltid öronproppar på bio. Sorgligt är vad det är. Riktigt jäfla sorgligt...

2008-01-16 @ 23:49:09
Postat av: john

Tjena, Har själv köpt några killnoiseproppar och jag gillar dem. Syns knappt och de har rätt ok etui till förvaring.. killnoise.com om du orkar kolla :-) Håller med i övrigt behöver man så säkla hög volym..illa :P

2008-04-26 @ 00:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback