Folkparken

I afton dans -
folkparken i våra hjärtan

Så heter pjäsen som
Halmstads kvartersteater ger i vår. Det är en hyllning till folkparken i Halmstad som fyller 150 år. Peter Björk har skrivit manus, efter att han under förra våren författade en skrift om vår folkparks historia.








Pjäsen har premiär den 30 mars 2008 klockan 19.00.
Sen spelar vi även 4, 6, 11, 13, 18, 20, 26 och 27 april klockan 19.00 samtliga dagar.

Vill du se föreställningen går det bra att boka biljetter via mig.


Just nu kan man på Kulturhust se Silversplash. Mycket sevärd. Rolig och tankeväckande. för detaljer se Kvartersteaterns hemsida.

Kommentarer
Postat av: Tove

Ska ni turnera? I så fall vill jag ha en biljett till öreställningen på Skogsnäs Culturhus.

Postat av: Mattias

Tja Jörgen! Jag har följt ditt exempel och publicerat datum och gjort reklam på min blogg också!

Hoppas vi får mycket publik!

2008-02-22 @ 17:27:52
URL: http://mattiaseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback