Mina många barn och mitt antal sidor

Jag fått påstötningar (på telefon) om att jag inte svarat på kommentarena om hur många sidor jag har och var jag fått alla mina barn ifrån.


Barnen kommer till mig :-)
De flesta alldeles frivilligt :-O
Och jag kan ju inte motstå dessa underbara varelser.
Jag har alltså inte producerat dem själv. De är utspridda i landet och jag har inte fullt ansvar för något av dem. Jag bara lånar dem ibland. Det är väl därför det går så bra ;-)

Bollen har bara två sidor vad jag vet, jag hoppas jag har fler. Jag hoppas till och med att jag har fler än jag hittills vet om. Hur många Hasse har hittat vet jag inte å andra sidan vet inte själv hur många jag har hittat, jag har inte ens försökt räkna dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback