2007

Tänkte hoppa över sammanfattningen av året men ska ändå göra ett försök att hitta något kul att berätta.
Något som var riktigt roligt, var Frankrikeresan. Tio dagar på rivieran. Mamma bjöd. Mycket, intensivt turistande med besök i Monaco och San Remo.


Rue René Cassin (bilen ingick i hushyran)

    
San Remo


Vi han med några bad i medelhavet också.


Kusten utanför Cassis

   
Frankrikes motsvarighet till Grand Canyon, Les Gorges du Verdon.

Den 24:e festivalen vid Skulbergets fot bevistades.
Och några dagar i Jämtland.

På vägen hem besökte jag Mackmyra.


Och så drabbades jag tillsammans med Mia, Elin och Amanda av årets regnväder.

Hösten har varit tung och inneburit att den intensiva kontakten med Mia har bedarrat. Tråkigt men sant. Jag kan i stället glädja mig åt att ha hamnat i en stor uppsättning om Folkparken. Det är kul att spela teater. Och det är roliga människor.
Jag har arbetstränat en period och det gick ganska bra åtminstone mot slutet men jag fick inte fortsätta med det. Förhoppningsvis ska vi hitta någon annan arbetsplats där jag kan fortsätta min återanpassning till arbetslivet, men just nu går jag hemma och anpassar mig till en ganska passiv tillvaro.

Det får bli en så här kort version i år.

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR



Samtliga bilder ©Jörgen

Kommentarer
Postat av: LouisaErika

Kul att du spelar teater! Det är bästa grejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback