Välkommen till min nya blogg!

Nu börjar jag ana hur det här ska gå till. Det finns fortfarande många frågetecken. Men de rätas väl ut eftersom.
En intressant fråga som är om jag kommer att utnyttja det här forumet och i så fall till vad. Jag har naturligtvis en tanke men det återstår att se vad det blir.
Tanken är att kommentera aktuella händelser och saker i min vardag, myndigheter, service inrättningar och diverse andra företeelser som jag bara sitter o muttrar om idag ;-) och pratar med några få utvalda stackare på telefon om. Förhoppningsvis blir det inte bara gnäll även om det som jag anser behöver förändras känns mest angeläget att föra fram.
Vidare finns det några få teater, konsert och bok upplevelser som är utöver det vanliga som jag skulle vilja dela med mig av.

Vi får se vad jag orkar leva upp till mina idéer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback