Glad påsk

Med några påskbilder önskar jag glad påsk.










Foto ©Jörgen

Kommentarer
Postat av: Vivi-Anne Hagelstedt

Kenneth och jag ber att få önska dig en Glad Påsk tillbaka. Här blåser snåla aprilvindar. Kenneth är förkyld, har problem med luftrören och har fått bihåleinflammation, för vilket han fått en dunderkur penicillin. Han har heller ingen röst, så det är ingen mening att bråka med honom, för jag får inga svar. Även jag är förkyld och har fått ögonkatarr för vilket jag fått penicillinsalva. Vi har nog varit förkylda i ca 6 veckor nu, men det är glömt om hundra år, kanske t o m om ett halvt.

Vivi-Anne

2007-04-03 @ 14:26:26
Postat av: Stina

Detsamma! Glad påsk! Vilka fina bilder! Ha det så jättebra! Vi hörs!
Mvh Stina

2007-04-04 @ 12:52:52
Postat av: Mike

Detsamma Jörgen!
Hälsningar från fam. Biberfeld

2007-04-04 @ 14:45:37
Postat av: Hasse H

Jag önskar dig en glad, ja till och med en överförtjust, påsk, Jörgen. Jesus är död. Det är väl inget att fira, så vi gläds åt en fina våren istället.

2007-04-04 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback